mandag 10. november 2008

Ukestart


Der va denna ukå godt i gang....Herlig uke sånn sett uten noe særlig kveldsvakter, det hjelper på det. Får faktisk tid å sosialisere meg...

Har akkurat kommet hjem fra foreningen som i dag var hos cecilie. kjempekos.

Fikk god taco og greier. Humøret er litt bedre i dag, så får det bare bli bedre i uken, det satser eg på hvertfall...;)


Leste en artikkel i dag som provoserte meg...det var en leder for en somalisk ungdomsgruppe som mente at det var ok å slå barn for å straffe dem. Noe så vanvittig utrolig provoserende å mene i mine øyne. barn har da ikke godt av å bli lært opp til å slå?

vold avler vold....

nei sånne ting provoserer meg...



har fått smykke i posten i dag, bilde ligger til venstre i dette innlegget...fint eller?:)


Ingen kommentarer: