onsdag 12. november 2008

Lønningsdag

Alltid like spennende å våkne og sjekke hvor mye som er kommet inn i lønn...
Blir vel aldri fornøyd helt heller, men det er vel normalt. Pengene fyker jo ut vinduet. Tenk om vi ikke hadde hatt penger, hadde det vært like mange problemer i verden da?

Minus tre kilo siste uke, im proud:)er alltid en motivasjon i seg selv når en merker resultater ja. I går var en sløvedag hjemme etter jobb, ingen sosialisering men kvelden føyk fortere enn eg hadde trodd. Siste dagvakt før jobbehelg i dag, skal ut å spise med monica i kveld. Blir så koselig at......

Tro om eg skulle begynt på julegavene og. tiltak i grunnen og litt stress, men godt når en e ferdig med det...

eg tror ikje det e noen som lese bloggen min egentlig, men eg skrive nå fordeom eg...

Ingen kommentarer: