søndag 9. november 2008

NY UKE nye muligheter

Da e helgen over endelig eller ka eg skal sei...An blei ikje så forventa denne helgå, sko hatt fri i kveld og men måtte på jobb i siste liten..jaja så slapp eg å sløva på sofaen, selv om dagen sku gått til vasking og sånn....
mandag og ny uke, helt plutselig blir det helg igjen. fy søren tiden fyker fra oss. nærmer seg jul og det blir mye stress frem mot jul. I år blir det jobbing på julaften så da blir det julefeiring på lille julaften, sånn er det vel når en faktisk jobber i helsevesenet.

I morgen er det forening hos cecilie, blir koselig det. Utrolig bra at vi får det til å ha forening når vi e så mange. ellers går vel uken til sosialisering, trening og vaske vaske vaske. tror nesten eg har støv på hjernen noen ganger...

Har så lyst å reise langt bort, gjerne til Brasil eller noe....åååh det frister nå....hadde eg bare hatt nok penger så hadde turen vært bestilt for lenge siden.
Noen som er med om jeg vinner i lotto?

Ingen kommentarer: