lørdag 15. november 2008

Sunday morning, rain is falling

Mens alle dokker andre sove herligt under varme dyner så sitte eg på jobb igjen. Jobbehelg igjen. Går fort mellom kvar gang og fort når de e i gang...

Lite nytt her, bare jobb det går i sånn sett. På freddan va eg me na monica t ingrid og i går jobde eg kveld. Før det va eg en tur oppe på gamlejobben og hilste på, kjekt og se folkå igjen. Mange så huskte meg igjen og..:)

I kveld skal eg vær me Wibecke (søster t reidar) på møte på Bryne.

I dag e det bursdagen til mormor og hadde hu levd hadde hu i dag blitt 83 år, rart å tenka på. Søskenbarnet mitt fikk en sønn i går så nå e det bursdag 15,16,17 og 18 november i familien. Så når eg ska etterhvert ha unger så e det vel bare å satsa på å få rundt disse dagene då elle ka...

Eg e kje noe flinke å skrive spennende innlegg så eg avslutte her


Ingen kommentarer: