mandag 26. januar 2009

Blogg blogg blogg



Bente og blogging skjer liksom ikke så ofte...men det skjer nå i blant..:P



Helgen var fri og eg gjorde ikke så mye ut av den..:)



Har ei uke i vente med dagjobbing og det e litt herlig... Fri kver kveld e bare luksus her i gården..:P



Til helgen e det og fri...



Ellers er det ikke så mye å si... Det går i jobb, trening, venner og kosthold.. Drikker herbalifeshaker som aldri før og digger det... :P



Selger jo herbalife så om du skulle ønske å prøve det så skrik ut... Ikke vær sjenert..:P


http://www.herbalifeww.com/no/



I kveld skal eg trene med venner, skal prøve oss på litt aerobic. Ikke at eg e noe flink til trinnkordinasjon men me prøve nå:P Og det viktigste med treningen e jo å svette som en gris, komme i form og kose seg med det..:P



Om to uker drar eg til oslo:P Glede meg veldig til å komme til Linn K igjen og denne gang e det Elise som skal være med..:p


Helgen etter skal eg være i sandnes og 13 mars kommer søte siv anita til meg..:))))))






Ingen kommentarer: