onsdag 29. april 2009

I got myself a brand new job:)


Jepp, i got a new job:) I går fikk jeg bekreftelsen på at jeg har fått ny jobb. E utrolig fornøyd, akkurat den eg ville ha:) Så min snille gode terje laget god feiringsmiddag i går til eg kom hjem: kylling med fløtepoteter og godt brød til....Har eg verdens beste eller?:D

I dag har jeg fri fra jobb. Holder på å rydde å vaske og funderer på ka eg skal lage til eg får besøk i kveld, jentekveld hos jansen...
tips anyone til ka eg kan lage til jentene?
Åh eg kan ikke få sagt nok kor mye eg glede meg til å slutte i den jobben eg har nå og begynne i den nye, utrolig utrolig herlig følelse...
I morgen drar terje og jeg til haugesund for å hilse på, skal bo hos kari og hans christian og me skal koooose oss... Ska nok bli kjekt for pappa og hilse på terje:)
I går før jobb var eg i byen og trampet forbi en av selgerene av gatemagasinet asfalt, måtte jo kjøpe og gav dama litt ekstra tips. Sånne ting har eg ingen problemer med å gi ekstra til. Det merket meg kor mye mer oppegående de som selger asfalt i stavanger e enn feks de som selge i oslo. De som selge i oslo kan du se det godt på at de har levd hardt, de som eg har sett her ser du det ikke såå godt på. Koffor er det sånn? e DET stavanger som har bedre tilbud til de eller e det stavanger som e mer kresne på kem som faktisk får selge magasinet?
Man kan jo spør seg...


e o

Ingen kommentarer: