søndag 28. desember 2008

Nyttårsfrsett 2009














I 2009 skal jeg:




- Bli ett bedre menneske


- Selv om jeg skal bli ett bedre menneske skal jeg ta mer hensyn til meg selv og lytte til kroppen før jeg står på pinebenken for at alle andre skal få sine triumfer


- Trene 4 ganger i uken minst hver uke, utenom dette all annen aktivitet. Kan ikke trene en time til dagen om man sitter på rævva resten av dagen


- Spise enda sunnere og aldri noe utskeielser foruten om en dag i uken


- Få de som jobber på Elixia til å bli møkklei av meg for jeg er der for ofte, den går vel riktignok under trening ofte men..:P


- Bruke mindre penger på klær, jeg trenger ikke den tunikaen bare for at den såg litt tøff ut.


- Være sosial så ofte som jeg kan


- Ikke stresse så mye med alt, ta en dag av gangen


- Bil..:p


- Reise til tante i Bergen, dårlig samvittighet for at jeg enda ikke har sett leilighetn som sikkert er to år nå...


- Sydentur


- Ny leilighet












they get you there

Ingen kommentarer: